کنترل نامحسوس گوشی دیگران

یک برنامه ردیابی و کنترلی برای گوشی های موبایل است که با نصب بسیار آسان بر روی تلفن همراه اعضای خانواده خود به شما این امکان را می دهد تا از راه دور بتوانید :

تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ و اینستاگرام
موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها
را مشاهده نمایید تا دیگر دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

نظارت بر فرزندان
با plc spy کلیه فعالیت های فرزندان خود را به واسطه گوشی تلفن همراه اعم از تماس ، پیامک ، موقعیت مکانی ، فعالیت های در شبکه های مجازی چون تلگرام ، لاین ، واتس اپ و … را تحت نظر بگیرید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید.

مراقبت از سالمندان
سالمندان ، مبتلایان به آلزایمر بزرگوارانی هستند که نیازمند مراقبت و محبت کودکانه نا محسوس می‌باشند ، plc spy این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه در کنار این عزیزان باشید.

نظارت بر کارمندان
موقعیت یابی لحظه ای ، مسیر یابی خطی ، تعیین محدوده‌های تردد مجاز و غیر مجاز ، کنترل ارتباطات با مشتریان از جمله قابلیت های ویژه plc spy است که سلامت عملکرد خانواده تجاری شما را تضمین می کند.

برخی از ویژگی های برنامه SPY24
گزارش تماس ها و شنود مکالمات
ارتباطات ساده اولیه فرزندان شما از طریق تماس های تلفنی می باشد ، سامانه کنترل فرزند توسط برنامه ردیابی SPY24 با ارائه گزارش از تماس های ورودی و خروجی همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و زمان مکالمه و همچنین گزارش تماس هایی که بصورت دستی حذف شده اند ، نظارت کاملی را در این بخش برای والدین فراهم می سازد

برنامه ردیابیکنترل پیامک های ارسالی و دریافتی
از جمله راهکارهای ارتباطی فرزندان در جمع خانواده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند ارسال پیامک است اما برنامه ردیابی و کنترلی spy با ارسال گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل به والدین ، دغدغه ها و نگرانی ها احتمالی را در این زمینه به صورت کامل از بین خواهد برد.

گزارش شبکه های اجتماعی تلگرام ، اینستاگرام و…
یکی از خطرناک ترین بسترهایی که فرزند شما با هزاران فرد با با رده های سنی مختلف ، فرهنگ و تربیت متفاوت و … می تواند رو به رو باشد و سلامت فرزندان را به خطر بیندازد ، بستر ارتباطی نامحدود شبکه های اجتماعی رایج در کشور می باشد که با سیستم نظارتی سامانه مراقبت از خانواده می توانید این بستر را کنترل و محدود نمائید.
مدیریت تصاویر و دوربین
تمام تصاویر و مشاهده فضای اطراف فرزندان شما با استفاده از دوربین گوشی

برنامه های نصب شده
لیستی کامل از برنامه های نصب شده بر روی گوشی فرزند و یا کارمند خود داشته باشید و از وجود برنامه هایی نامناسب آگاه شوید و در صورت لزوم آنها را بلاک کنید

Comments

Popular posts from this blog

Mobile Spy Apps or Spyware Apps

10 Top Hidden Free Android Spy Apps For Remote Monitoring [2021]

MaxxSpy: App Reviews, Features, Pricing & Download